2010-07-21
 21:33:18

Mcflurry

Jag överlevde (knappt) träningen !! Mördarstyrka och mördarlöpning.. (LITE TRÄNINGSVÄRK IMORN VA...) Men kul var det iaf :)

Eftersom mina kära föräldrar har 26årig bröllopsdag idag så ställde jag upp och var chaufför.. Så jag körde in dom till stan innan träningen och skulle hämta dom efter, men kom då på den smarta ideén att vi kunde se den sista halvtimmen i matchen på Fredrikskans (Kalmar Aik- Oskarshamn) .. Så det nappade dom på :)
Skönt att få varva ner efter fotbollen med lite fotboll! Hehe.
Sen bjöd jag päronen på varsin Mcflurry på Donken på vägen hem, så sjukt gott :)

Nu ligger Alfons hos mig och gosar, så jag får passa på och gosa tillbaka lite ! Ha en mysig kväll mina vänner.



Titta vilken fining va :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: