2010-07-15
 18:03:06

Många hus med bilen

Idag var det inte lika varmt på jobbet och det gick fort och smärtsamt (trots den förbannade kalmarposten) ... Räknade ut att jag kör till 480 hus under min runda. Helt okej :)
Får dessutom ut en bonus sen turen i måndags då reklamen tydligen vägde extra mycket, inte helt fel :)

Efter jobbet åkte jag hem och tog mig en snabbdusch och sen tog jag bilen in till stan igen och fixade några ärenden.. Nu sitter jag i lägenheten och njuter av att det faktiskt är svalt här. Sjukt vad det är varmt ute. Snart ska jag åka och köpa lite mat tror jag och sen blir det Lindsdal för att se älsklingen spela lite fotboll :) Får se om man hittar någon rolig själ där eller om man får sitta själv ;)

Vi hörs imorgon, för ikväll ska jag umgås med Kimsing.

Kolla vilken sötnos !! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: