2010-07-30
 13:58:01

Maaat....

Hemma! Vilken helvetesdag det har varit idag, och jag fasar för vad som mer kan hända. Det är ju match ikväll, så lär väl inte gå toppen där direkt...
Jag är så jäkla hungrig så ska springa ner och laga lite spagetti och köttfärssås ala Åsa. Den är toppen ska ni veta! :) Fick även sms imorse om att mitt paket från Ellos har kommit, (det var snabba 5-7 dagar...) så jag ska gå (KARIN??!) ner till Ica och hämta upp det sen.
Om jag orkar tar jag en bild på grejerna och visar lite senare. Men nu skriker magen efter mat. Hörs senare :) Pussis ♥


Lånad bild, men vem fan blir inte hungrig av att se på det där?! :)


Anonym

GÅÅÅ??? TILL ICA????? åsa det är ju fan 500meter!!! Ta med dej vattenflaska och energidryck, och ring om du vill att jag ska hämta upp dig på vägen!! Jag hoppas du överlever, jag tror på dig! Puss din vän Karin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: