2010-07-21
 21:52:22

JAAA !!

Det sitter just nu en överlycklig Åsa för att det regnar ute !! Nu kanske inte alla förstår varför jag är helt cp. Men det är gutt för många anledningar ...

1. Förhoppningsvis blir det inte 60 grader i bilen imorgon.
(1,5: och det är väldigt positivt eftersom det imorgon är väldigt mycket post att dela ut... )
2: Det är så förbannat mysigt i mitt rum när det regnar, för jag bor ju på vindsvåningen och då låter det väldigt fint på mitt takfönster..
3: När det låter så fint så sover jag som allra allra bäst. (Förutom när Kim är med mig då)
4: Och sova gott måste jag göra inatt för imorgon ska jag börja jobba vid halv sju.

Så nu vet ni ♥


Jag och mina fina bröder :)

Nu vet ni vad jag gör hela kvällarna : bloggar, tränar, bloggar.. Vad gör ni? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: