2010-07-29
 22:04:29

Inte helt fel :)

Det är helt sjukt vad veckorna går fort !!! Redan fredag imorgon, vilket är helt super! Det blir jobb, sen hem och vila några timmar innan jag ska ut till Lindsdal och spela match :) Sen spenderas resten av kvällen med min älskling, vi får se lite vad vi hittar på men lär ju bli lugn fredagkväll igen. Båda är helt slut efter våra jobbveckor och hårda träningar, hehe :)

Denna veckan har jag faktiskt varit riktigt pigg och duktig efter jobbet, hehe. Har ju varit i lägenheten mest och då har jag städat och diskat och lagat mat, det händer inte så ofta eftersom jag tycker att Kim kan göra lite själv, hehe (ne, han är duktig och sköter det för det mesta själv)
Men har iaf hjälpt han lite för han har varit helt slut, och nu när man själv längtar så mycket efter en egen lägenhet är det rätt så kul att få göra nåt sånt själv. Haha :)
Idag när jag kom hem från träningen ställde jag mig och gjorde varma mackor till mig och mamma, som vi mumsade på framför tvn.

Nu ska jag se på Extrema samlare på trean.. Godnatt ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: