2010-07-22
 20:53:40

Fuck fuck fuck..

Skulle ju som sagt träna idag. Men precis innan träningen fick jag dom där jäkla kramperna i magen igen, som jag haft några veckor nu.. Kan knappt stå upp, men vilade lite och tänkte att det hade gått över. Men nej, efter några minuter på träningen kom dom tillbaka igen så jag fick se träningen från sidan idag :( Hatar det här. Alltid ska det vara nåt..
Pallade inte vara kvar, så efter träningen stack jag direkt hem och la mig i soffan ett tag. Nu har jag duschat och försöker ta det lugnt. Dom kommer ibland men det har lugnat ner sig lite iaf.
Ska försöka sova tidigt och hoppas att det inte blir alltför jobbigt imorgon. Lite börjar jag vänja mig vid.

Men jag hatar när fotbollen ska bli lidande för nu vill jag bara spela.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: