2010-07-12
 15:21:04

Första jobbdagen

Jag är helt slut. Om jag var trött innan så är det ju inte direkt bättre nu. För första gången på fem veckor tog jag mig upp på morgonen för att jobba, och det var sjukt jobbigt. Har känt mig helt borta hela dagen, och jag var inte ensam. Mitt under fikat sitter Karin och pillar på min påse och är typ fem planeter härifrån. Haha :)
Gick bra iaf och fick ihop nästan 8 timmar idag :) Förra året brukade vi vara färdiga mycket tidigare ju, och sluta vid ettiden, men idag var jag inte färdig förrän kvart i tre :) Hoppas det håller i sig så man får ihop lite timmar och pengar !! :) Nu ska jag vila en stund och sen hoppa in i duschen! Puss ♥


Lika borta som alltid ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: