2010-07-25
 10:06:36

Förbannad ...

Har jag berättat om vår lilla granne vi har i lägenheten? Han är väl iofs inte så liten. Men han märks iaf.
Han tycker att vi är alldeles för högljudda och kommer väldigt ofta upp och knackar på så vi får oss en liten utskällning. Hur han nu kan tycka att man är högljudd när man trippar på tå, har tvn på (nästan) lägsta ljudnivån, viskar och undviker extra turer runt i lägenheten är en annan fråga.
Nu har han iaf fått en tillsägning av hyresvärden att han inte får gå upp hit, för då får han faktiskt flytta. Tror ni det stoppar honom? Nej då. Igår kom han på en ny idé.

Jag hade mina kära vänner här på besök - för visst måste man få ha besök i en lägenhet? - och vi satt och pratade. Nu är det ju så att med mina vänner kan det ibland bli lite höga skratt och sådär, men klockan var inte mer än sju och då kan jag faktiskt tycka att man får stå ut med det någon gång ibland..
Då ser jag helt plötsligt hur hela soffbordet lyfter och flyger upp i luften (i princip) och hör världens dunk i golvet.
Lilla grannen nedanför har då ställt sig på en stol för att banka lite i sitt tak, för att vi ska vara tysta. Fy in i helvete vad arg jag blev och kan inte släppa det än.

LÅT OSS VAAAAA !!!!!!

 

Ps! Haha, Maja, älskar din kommentar !! :D


Maja

Knäpp granne, enl Jordabalken 12:25 är det ju han som bryter mot reglerna! Den kan bli förverkad för honom om han fortsätter störa trots tillsägelse... Haha nyttig info va? :P


postenkarin!

hahahaha, go maja! Spring ner till grannen och säg detta! haha :D men jag håller med, ofta han kan störas av att stina sätter sig på en boll liksom? hahaha ;D Tack för jag fick komma igår, var supermysigt! ses snart, peepppppppppaa lasse dåååå :D


Anonym

kom inte min kommentar fram?


Anonym

nu kom den, haha ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: