2010-07-07
 20:16:58

Dåligt..

Jag vet! Jag är dålig!
Har inte orkat lägga upp några bilder här och har försökt två gånger på facebook men datorn hänger sig hela tiden precis när jag ska ladda upp dom så jag har inte orkat försöka en tredje gång.
Nu ska jag dessutom hoppa in i duschen en snabbis innan fotbollen. Har fortfarande inte bestämt om jag ska se den hemma med släkten eller hos Kim & co...
Ska dit och sova inatt iaf. man har ju blivit utkörd här nu när släkten har kommit, hehe. Men jag hade ju sovit hos Kim iaf så det gjorde inget :)

LOVAR att försöka få in alla bilderna imorgon, har en hög med massa bilder som ska ut på facebook nu.. Jaja. Det kommer iaf :) Ha en mysig kväll! Puss ♥


En bild bjuder jag på iaf :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: