2010-07-15
 17:33:06

Borgholm!

Hej!

Igår efter jobbet stressade jag iväg som sjutton över till Öland och Lökenäs, där mina vänner Cim, Sophia, Evelina och Emma låg och stekte som fan. Och då menar jag verkligen stekte.
Vi låg och pratade en stund innan vi packade in oss i Cims nya bil, nercabbad - gutt. Men fyra säten och fem personer - trångt. Haha.
Vi kom iaf fram till Borgholm efter att Fia fått motorstopp några gånger vid parkeringen i Lökenäs och en felkörning. Vi åt en god middag på Pappa blå (tror jag det hette?) i Borgholm och sen gick vi ner till fotbollsplanen där det var firning av vår närvaro... Eller? Nae, men för Viktoria såklart, som inte ens var där. Det fick väl inte Fia att beundra henne ännu mer direkt..

Vi låg på lite filtar och pratade och hade det riktigt mysigt, med musiken i bakgrunden.. :) Eftersom vi inte träffas så ofta så är det skitkul när vi väl gör det. Och det var riktigt kul att träffa mina Norgevänner Evelina och Emma också!

Ps, har försökt att lägga upp bilderna från igår men Kims dator vill inte riktigt hänga med. Så jag lägger in dom imorgon när jag är hemma... Den som väntar på något gott...


Grief

Your website is extremely interesting



PUBLICERAT: 2011-01-21, 10:12:55 | URL: http://grief.blogimagine.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: