2010-07-11
 22:54:28

10 juli 2005, fem jäkla år! ♥

Exakt fem år och en dag...

Har jag stått ut med Kim. Haha! Nemen jag har fått uppleva äkta kärlek i fem år nu. Det är helt sjukt. Och det går inte en dag utan att jag är tacksam över vad jag har. För jag har Kim, världens finaste och bästa Kim. Det vi har går inte beskriva med ord, i honom har jag allt jag vill ha och lite till.
Alla vet känslan av att vara nykär. Frågan är om man kan vara nykär hur länge som helst. Det känns fortfarande lite underbart iaf.

Älskling, du är det bästa jag vet! Varje sekund jag är ifrån dig finns du i mina tankar. Vi känner varandra utan och innan, och du förstår mig som ingen annan. Jag är världens lyckligaste tjej!

Skulle kunna fortsätta hela natten och hylla min fantastiska pojkvän men det får jag göra någon annan gång.. För nu ska jag bädda nytt i min säng och krypa ner och somna. Önskar (som vanligt) att jag kunde få somna med Kimsing, har ju som sagt svårt att sova utan honom. En nackdel av att vara så beroende av varandra, hehe..
Men snart är förhoppningsvis det problemet ur världen - alltså att vi behöver sova utan varandra, inte det där med att vara beroende... - och vi får bo tillsammans igen.

Kim Andreas Juul Jensen - JAG ÄLSKAR DIG !!!! Igår, idag, imorgon. Tack för 5 år, 60 månader, 1826 dagar, 43824 timmar, 2629440 minuter och 157766400 sekunder, på ett ungefär... :)

Du är min idol och för alltid min älskling.









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: