2010-02-25
 13:49:04

Trött

Hej svejs!

Är helt slut! Har varit fullt upp nu dom senaste dagarna, mamma kom ju i söndags kväll. Vi hittade på en massa kul och mysigt! Sen var jag och lämnade henne vid bussen igår förmiddag, sen var det direkt vidare till lite träning på gymmet!
Sen var jag tvungen att ta tag i mitt cv, och skriva om det lite och söka lite jobb..
på kvällen gjorde jag lite tacopaj, som blev supergod! Sen somnade jag i soffan kl 9, så jag missade slutet på staffetten. Attan.. :)

Idag tog jag en liten sovmorgon, gjorde mig iordning och åkte iväg till dagiset som jag jobbade på innan julen! så mysigt att komma tillbaka och hälsa på alla :) Dom äldsta barnen kände igen mig, men dom minsta var blyga som vanligt. Fick vara med och äta lite pannkakor, alla blev helt blåa i ansiktet av blåbärssylten :) Haha.
När jag kom hem la jag i ALL tvätt, tog upp hela tvättrummet haha. Så nu väntar jag på att det ska bli klart, har även hunnit med att städa lite och diska. Så nu ser man lägenheten igen :)
Nu ska jag kolla på film och mysa med Ben&Jerrys!

Hoppas allt är bra med er.. :) PUSS! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: