2010-02-22
 19:06:15

Mamsen på besök i Oslo!

Hej!

Igår kom till slut mamma fram till Oslo, efter en massa förseningar! Hon hann inte komma fram tills middagen serverades så hon fick lite tacos värmd när vi kom hem :)

Idag gick vi en runda till mitt jobb för att kolla lite hur det såg ut och lämna mina nycklar, eftersom jag missar dom två första dagarna på jobbet nästa vecka. Sen hade vi tänkt gå på en liten guidetur i Oslo men det var så förbannat kallt med massa snö och blåst så vi tog trikken till stan och gick på Oslo City istället (för er som inte vet är det ett shoppingcenter på fyra våningar) så vi hade lite att göra :)
Jag hittade en present till Johan, som ju också fyllde år i torsdags som Kim, en fin tshirt och en kofta, och strumpor! Behövs alltid :)

Vi åt en jättegod lunch och sen åkte vi hemåt för att möta upp Emma som skulle färga mitt hår igen, var ju där igår men färgen räckte bara till halva håret typ, så fick göra resten idag! :) Är iaf jättenöjd! Blev lite mörkare brunt än förut :) Kanske kan lägga upp något foto lite senare så ni får se :)

Nu väntar vi på att maten ska bli klar, det blir fläskfilé, klyftpotatis, bearnaissås och wokade grönsaker! :)

Imorgon blir det nog en tripp till Holmenkollen om det är fint väder, sen på kvällen har vi tänkt åka till Aker brygge och mysa lite vid vattnet :)

Hoppas allt är bra med er där hemma!
Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: