2010-02-18
 20:52:45

Lycklig, lyckligare, Kim

Ja, Kim har lagat sitt xbox idag. Så nu sitter han i extas och spelar, och jag får snällt titta på. Funderar på att sova. Känns faktiskt mycket roligare.
Och mer deprimerande blir det, mina vänner! När vi var i Thailand och Kim redan då snackade om att laga sitt xbox så skulle han få mitt godkännande om jag fick några spel som jag kunde spela också. Så vi köpte några fina, mycket roliga barnspel som jag kunde spela på!
Nu när vi kommer hem, med detta kära xbox, som jag längtat så mycket efter, så FUNKAR INTE MINA SPEL !! Jävla Thailand, jävla lurendrejare som säljer några spel till mig som säkert blev mycket gladare för dom än barnen som dom egentligen ska vara till.

Njut av er kväll, mina kära vänner ♥ 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: