2010-02-21
 19:14:04

Helgen

Hej!

Helgen har varit kanon, i fredags efter jobbet så stack Kim och jag till Karl Johan och åkte skridskor på deras bana där. Riktigt mysigt, men snöoväder! Men det gick kanoners ändå!
Sen var vi och åt på restaurang, som slutade i dubbeldejt på nåt konstigt sätt :) Det var jättekul! Vi åt på ett ställe som heter Yayas, en thairestaurang som är riktigt mysig :)

Igår tog vi det väldigt lugnt på förmiddagen, jag skulle ha storstädat hela lägenheten men huvudet stoppade mig (som vanligt nuförtiden) så jag fick lägga mig och sova några timmar till.
På eftermiddagen stack jag bort till Emma och Jossan där vi gjorde oss iordning för fest hos grabbarna grus!
Riktigt kul var det, och festen fortsatte sen på Yatsi :)
En bra kväll!

Idag har jag iaf fått färdigt städningen, eftersom mamsen kommer på besök ikväll och stannar ett par dagar, då måste ju vara städat! :) Sen har jag varit hos Emma som hjälpte mig att färga håret lite, kom precis hem och la mig i soffan! Nu blir det slappa lite, laga lite tacos och hämta mamsen på tågstationen!
Ska bli mysigt att träffa henne och visa henne runt lite i storstan :)

Hoppas ni har det bra där hemma allihopa! Tänker på er, Puss



Skridskoåkningen i fredags!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: