2010-02-17
 22:30:54

Dags för lite bloggande!

Hej mina kära vänner :)
Tänkte skaffa mig en blogg så jag kan uppdatera er lite om vad som händer i mitt liv! Inte för att det händer så värst mycket, men ändå... :)

Just nu känner jag bara för att sova, efter att ha krånglat med detta hela kvällen! Det var inte det lättaste med färger och design och sånt, och jag är absolut ingen hejare på det! Det får se ut såhär så länge, skulle ju inte skada om någon som kan skulle vilja hjälpa mig lite? :)

Imorgon fyller Kim år, så då blir det tidig morgon för att fira honom, sen ska vi fira lite mer på fredag då jag har lite överraskningar på G :)
Jag hoppas iaf att han blir glad för presenterna jag har köpt. Inte mycket, för det är så jäkla svårt att veta vad man ska köpa men det blir han nog.. :)

Nu ska jag sooova, godnatt! Puss & kram!



Kim och jag i Thailand i december :)


Mauulin

Wiiiie! Jag är först med att kommentera!! Kul att du skaffat blogg så man har lite kul att läsa :)


jolin

vad fina ni ar!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: