2010-12-03
 07:59:20

Zombie,

Jag var helt slut när jag kom från jobbet igår, så åkte bara förbi lägenheten, packade och åkte ut till Smedby och la mig i soffan. Låg där helt däckad till halv tio när mamma och jag gick och la oss. Somnade väl runt tio.
Har inte så mycket planerat ikväll, ska hjälpa mamma och pappa att bära en soffa, och handla. Sen tror jag att jag bara ska ta det lugnt hemma. Kolla Idol och slappa. Imorn är det ju tidig morgon (som fan!) igen så jag kommer inte orka gå upp om jag inte lägger mig tidigt ikväll. Var snack om att jag skulle förbi en fest men pallar inte det. GUUD vad jag längtar till söndag när jag kan sova ut!

Sitter på jobbet redan, börjar inte förrän halv nio men mamma hade ju tid hos läkare vid åtta så då fick jag åka hit lite tidigare. Då hinner jag iaf troligen vakna innan jag ska börja. Känner mig fortfarande som en zombie :)


Det var iaf riktigt mys att få mysa lite med mamma igen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: