2010-12-20
 22:34:31

Work work,

Helt plötsligt fick man lite sovmorgon imorn :) Skulle ha jobbat 8-16.30 men istället börjar man inte förrän halv elva :) Riktigt fint. Jag behöver verkligen det.. Efter helgen som var som den var, och jag sov inte särskilt mycket inatt. Så nu ska jag försöka sova i hyfsat god tid ikväll och sova ut lite imorn. Men bara lite.. Ingen ide att vänja kroppen att få sova för på onsdag och torsdag är det tidiga mornar igen.. Hehe.

 

Har ju faktiskt en god liten nyhet jag glömde berätta innan också, kände att jag var lite för mycket uppe i det negativa. Idag blev jag en riktig Riksbyggare! :) Ska skriva på pappren imorgon, och sen är jag anställd av Riksbyggen! Har ju varit anställd på Uniflex sen jag började i somras, men nu kände jag att jag var redo för the big step. Hehehe. Gutt gutt. Nu håller vi tummarna för att det ska funka bra! Men det tror jag :)

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: