2010-12-19
 22:07:03

Vilken sjuhelsikes helg!

Har inte orkat sätta på datorn idag. Kvällen igår var fan helt perfekt. Har dom bästa vännerna! TACK SOM FAN!! ♥

Stina (J) sov här inatt, tror inte att hon vill göra det mer efter att jag vaknade och yrade lite inatt och skrämde livet ur henne.. Haha. Roligaste på länge! Malin kom och höll oss sällskap imorse, och efter en stund kom Karin också! Vi låg i soffan halvt däckade och kollade på Narnia. Vi har bestämt oss för att se trean på bio och eftersom tjejerna (på något sjukt sätt) har missat den första filmen så är man ju en snäll vän och ställer upp och kollar på den med dom.. Hehe. Vi hann inte se den andra bara, så det får vi göra någon kväll i veckan :)

Vid tre åkte vi ut till Smedby, Alex, Stina (A) och jag. Vi lämnade Alex och åkte vidare till kyrkan där vi mötte upp folket inför kvällens lilla julmässa! Det gick bra.. Haha. Lite konstigheter, men det märktes tydligen inte så mycket. Haha. Stina följde med mig hem hit efter men vi låg helt däckade i soffan, sådär sociala. Nu är jag helt slut så ska lägga mig och sova. Börjar jobba vid sju imorn. Tror inte det kommer vara så lätt att komma upp alltså.. Men men! Hörs imorn! ♥

 

Haha, musikal 2008!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: