2010-12-24
 10:31:41

Vem vare som tvätta?!

Det är rätt så gutt att vakna upp, och bara känna lugnet och njuta... Eller? Njae, inte riktigt.. Hela huset skakar ju. VEM I HELVETE TVÄTTAR EN JULAFTONSMORGON?!!

 

Vaknade trots detta konstiga beteénde av en granne rätt så utvilad och pigg. Låg dock och drog mig en stund bara för att jag fick. Mohaha. Tog en långdusch och har nu torkat håret och slått in alla julklappar! Ska snart ta tag i helvetet till hår som jag har nu, klä på mig lite kläder och sminka mig. Sen måste jag fixa julklapp till Simon, hehe. Men vet vad jag ska köpa så det ska troligtvis gå fort.. :) Hade tänkt att gå på julspelet idag vid tio, men kom på att jag inte orkade stressa ut för att sen åka in till stan igen. Så nu fick det bli såhär. Ska ju till kyrkan ikväll, är ju tradition med kyrka varje helg nu. Hehe. Och det här blir inte den sista gången denna helgen..

 

Nemen, egentligen hade jag bara tänkt att hälsa er god jul! Vi hörs lite senare! ♥







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: