2010-12-27
 21:57:27

Vänner,

Har haft en toppenkväll med vänner! Efter jobbet mötte jag upp Hanna, köpte ett par inomhusskor som tydligen ska vara kanon, och sen tog vi en fika. Gott gott :) Evelina och Maja kom och höll oss sällskap en stund, innan vi tre tog bilen hem mot mig. Har legat hela kvällen

i soffan och snackat massa skit :) Aldrig fel!

 

Är helt slut och imorgon är det dags för jobb igen, så nu ska jag lägga mig! Tänkte ta en dusch imorn bitti, eller om jag fixar det ikväll. Vet inte om jag är så sugen på det imorn bitti när jag tänker efter... Hehehe.

Godnatt mina vänner!

 

Snart flyttar min bästa Evelina hem till mig och lilla Kalmar!!




Majsen

Tur att du inte la upp fulbilderna :P Tack själv för ikväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: