2010-12-02
 09:01:24

Utvilad,

Godmorgon alla pigga :)
Gick och la mig kvart i nio igår och somnade nog runt nio. Var helt slut. Så idag är jag rätt så utvilad :) Gick upp kvart över åtta och har nu ätit en mysig frukost med massa tända ljus och
städat badrummet och bäddat och städat lite i sovrummet. Så jag är igång :)
Hade aldrig funkat utan julmusik! Det bästa när man ska städa :D

När jag slutat jobba idag ska jag ut till Smedby. Mamma ska köra mig till jobbet imorn bitti och ha bilen sen så
vi kände att det är enklast om jag sover därute. Plus att pappa är i Stockholm så hon är lite ensam :)
Så det blir myskväll med mamma ikväll, och Alfons såklart! :)
Vi hörs senare mina vänner.




Stefanoda

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.



PUBLICERAT: 2011-11-16, 09:56:37 | URL: http://stefanoda.blogmakale.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: