2010-12-12
 21:29:39

Nya möblerna,

Nu är jag äntligen klar! Mamma var tvungen att sticka direkt hem igen, så hon hjälpte mig att bära in tvbänken sen stack hon. Så jag satte igång att flytta sladdar, tv, filmer och annat till den nya. Nu är det superfint :) Fixade sen iordning bordet och satte ihop alla stolarna, och till slut satte jag även ihop skohyllan!
Tog även tag i kökets kaos, ställde in all disk och diskade upp det som behövdes. Så nu är jag helt slut! Men nu ser det lite bättre ut när det gjorde innan. Bjuder på lite bilder på mitt nya godis. Men kan fortfarande inte ta "helbilder" för nu står det ett gäng med möbler i vardagsrummet som ska bäras upp, samma sak i hallen.. Måste ta hit någon bärkompis som kan hjälpa mig snart, haha :)

Här kommer lite bilder iaf!

Tvbänken som fanns i lägenheten, haha. Ser ni kaoset?!


Nya bänken, man ser inte så bra men den är mycket längre och ljusare i färgen, nästan vit :) Jag ska köpa en korg som man kan sätta i den högra delen :) (Haha sjukt läskig bild på tvn?!)


Nya bordet och stolarna. Just nu står det ju en bokhylla till vänster som ska bort.. Sen ska det upp lite tavlor och annat på väggen tror jag :) Men nu börjar det närma sig. MYS!
Har inte tagit något kort i hallen än, för det går inte komma åt med kameran och få ett bra foto när möblerna står som dom står just nu. Men så fort dom är borta så kommer det lite mer foton! Lovar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: