2010-12-03
 22:05:37

Tvättaaa,

Det som är bra med att åka hem till Smedby ibland är att man kan ta med tvätthögen. Hann med att tvätta all färgad och mörk tvätt igårkväll, sen när man kommer dit och ska byta bil ikväll har mamma fixat klart allt så det var bara att ta med en Ikeapåse med ren och vikt tvätt tillbaka till lägenheten. Imorgon ska hon tvätta resten ;)
Så nu har jag precis packat upp och lagt in i garderoberna. Har hunnit packa inför morgondagen också :) Kom på att jag ju faktiskt inte behöver gå upp sådär jättelångt innan jag ska åka imorn, behöver bara äta frukost och packa ner maten. Tar ju inte så värst lång tid :) Men lär ju inte kunna sova,
kan aldrig det samma dag som det är dags för cup.
Ska snart bädda ner mig iaf och låta min bok göra mig sällskap innan det är dags för att sova. Men innan det behöver jag fixa färdigt här! Diska och städa undan!
Kanske mobilbloggar nåt imorn om jag orkar/kommer ihåg.. :)


Bad grannen ta kort på mig innan jag packade in berget i bilen igår!


Social Commentary

Excellent site.



PUBLICERAT: 2011-01-26, 08:17:29 | URL: http://social-commentary.blogimagine.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: