2010-12-09
 14:23:57

Trött och hängig,

Hade feber när jag vaknade imorse så ringde jobbet och sjukanmälde mig. Somnade om, vaknade och tog täcket och la mig i soffan. Har legat här nu sen tio förutom när jag gick upp och gjorde iordning lite mackor. Det börjar bli helt tomt i kyl, frys och skafferi så jag måste ta mig ut och handla idag. Skulle ha handlat efter jobbet igår men det gick ju inte. Så det får bli en snabbrunda till ica sen när jag orkar.. För er som undrar så har jag ingen feber nu, men är sjukt hängig. Kroppen orkar ingenting. Men om jag fortsätter vara feberfri får det bli jobb imorgon igen :) Och jag hoppas att jag är så pass pigg så jag kan åka till Värnamo på lördag, för det är ju dags för cup igen!
Nu ska jag titta på tv en liten stund innan jag ska ta mig i kragen och göra lite nytta till hushållet! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: