2010-12-28
 20:33:11

Träningsvärk,

Nu ligger jag i soffan efter en skön dusch.. Har på mig min underbara nya morgonrock jag fick i julklapp av Johan och Jolin! Jag körde ett pass med skivstången efter den goa middagen. Så nu är jag helt slut. Orkar knappt röra armarna för att skriva. Haha. Lär ju kännas gutt imorn! Men känner att det är bättre att ha lite träningsvärk hela tiden för då blir det inte farligt sen om några veckor när försäsongsträningen kör igång. Kommer bli galet! Jag vet vad Håkan körde för löpövningar i somras, och vad jag har hört så kör han 4 gånger så hårdare på försäsongen! Gaaah.. Kommer avlida! Men det kommer ju bli gutt sen när serien kör igång, för då är jag vältränad iaf. Till skillnad från hela den här säsongen när jag aldrig kom ifatt. Man kan köra länge på vilja, men det funkar inte i längden.

 

Nu ska jag sätta på en film tror jag och bara slappa.. Hoppas ni har en mysig kväll ni med :)

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: