2010-12-15
 18:40:24

To dooo,

Godmorgon, godmiddag, godkväll!
Kom hem från jobbet för en liten stund sen, och efter det har jag hunnit skriva ner en hel lista på vad jag ska sysselsätta mig med dom närmsta dagarna... Haha. Det är fan mycket! Som tur är så börjar jag inte jobba förrän ett imorgon och är ledig på fredag! Så jag får gå upp tidigt imorgon och utnyttja varenda liten ledig minut! :) Jobbar ju på lördag så då hinner jag inte fixa nåt innan festen, för det är bara direkt hem då för sen kommer folket!

Hade iaf en soft dag på jobbet idag, jobbade som vanligt mellan 10.30-14 för sen mellan 14-18 var det utbildning! Det var telecoaching, och faktiskt väldigt bra :) Nu ska jag ta tag i första grejen på listan, städa! Lite smått iaf, för tänkte storstäda imorgon! :) Hörs senare!

¨



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: