2010-12-16
 11:59:28

Tillbaka på steg ett igen,

Har städat klart, gjort mig iordning och ätit lunch. Nu sitter jag i soffan och kollar på Top modell. Riktigt bra uppladdning inför några timmars jobb :) Fan vad jag stör mig på att jag inte kunde få tag i ett bra barbord så det hade varit klart nu. Just nu ligger bordskivan och benen mitt på vardagsrummet och det ser ut ungefär som det gjorde innan jag köpte bordet, kaos. Ska till Ikea imorn iaf och lämna tillbaka det.. Ska nog sätta upp mina tavelhyllor och foton på väggarna imorgon med.. Ser lite mer hemtrevligt ut då, nu är det ju helt tomt på väggarna nästan.. Blir skönt att vara ledig imorgon så jag hinner fixa allt som behövs! Nehe.. Hörs senare!

 

 


Maja

Vi ses på lördag =) woho!!!



PUBLICERAT: 2010-12-16, 15:43:52 | URL: http://majasliviuppsala.blogspot.com/
Richardtirill

Hello, This site is a brilliant idea!



PUBLICERAT: 2011-04-10, 21:55:51 | URL: http://richardtirill.blog366.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: