2010-12-08
 20:04:45

Telia i mitt ♥

Vissa dagar är det inte meningen att man ska gå upp ur sängen och det har det fan varit för mig idag. Kände ju redan imorse att kroppen inte ville samarbeta och efter några timmar på jobbet gav jag upp. Somnade med feber, sov några timmar, vaknade med feber. La mig i soffan och vilade lite. Tog ju då tag i det där med tvn och kanalerna.. Efter två samtal till Telia och 1 timme i kö sammanlagt fick jag alltså igång dom. Det funkade sen i ungefär två timmar innan det kom upp ett meddelande "starta om boxen och gör en uppdatering" Okej tänkte jag och gjorde som det stod. Har försökt fem gånger nu och varje gång står det "Ett fel har uppstått. Var vänlig starta om Digital-boxen genom att göra den strömlös och starta upp på nytt."

Jag blev så förbannad och trött så jag började lipa. Haha. Låg i soffan och tyckte så sjukt synd om mig själv. Nu är jag på banan igen efter några bloopers av Kenza och Tyra. Bästa när man är på dåligt humör. När jag tittat på några och slutat gråta (haha alltså fy fan vad töntig jag är!) så ringde jag iaf Telia, en tredje gång. Fick försöka några gånger för det var upptaget - vad fan är det liksom? Upptaget till en kundservice. Bra där! - men när jag väl kom fram och tryckt in vad det gällde så kom det ett telefonsvar att det just nu är många som uppdaterar sina boxar samtidigt och att det då kan krångla. Rösten sa sen att jag skulle försöka lite senare ikväll. Så nu har jag ingen tv alls! Jag som skulle ligga i soffan med mitt täcke och tycka synd om mig själv hela kvällen för att jag är sjuk med lite go tv. Får väl läsa min bok eller nåt då.. Hade jag vart pigg hade jag ju kunnat städa ikväll men inte det. Det får vara stökigt några dagar till. Nu ska jag kurera min feber med lite mat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: