2010-12-21
 22:23:15

Telefon,

Godkväll! Hade en riktigt bra kväll på jobbet med Michaela och Emma! Eller kväll och kväll, jobbade till sju men vi hade det mysigt dom två timmarna vi var själva :) När jag kom hem ställde jag mig i köket och fixade iordning några lunchlådor, så nu börjar förrådet i frysen fyllas på igen. Det bästa :) Idag blev det spagetti och köttfärssås!

 

Sophia kom förbi vid åtta, och vi snackade massa skit som vanligt :) Myyyys. Hon åkte för en stund sen, och nu har jag hunnit testa min telefon. Jaaaa, jag har från och med idag en hemtelefon! En halvtimme efter att jag har kopplat in den så ringer det. Skitkonstigt. Dom enda som visste att jag hade hemtelefon då var Mia (som ju fixade abonnemanget till mig) men ofta hon skulle veta att jag har kopplat in den just idag och Sophia, som ju satt i soffan då och inte ens hade numret. Så jag svarar lite försiktigt och då hör jag en kille typ sucka i andra änden och sen helt tyst. Jag säger haaallååå lite nervöst en gång innan jag lägger på.. Väldigt mysko! Aja. Vill du ha mitt nummer så aask me :) Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa lite med min bok innan det är dags för att nanaa..

Min fina telefon som nu lyser upp min lilla hall så fint!

Det roliga i historien om den här telefonen är att jag fick den av mina tjejer när jag skulle flytta till norge så vi "skulle kunna hålla kontakten.." Smart där. Varför skulle jag få för mig att ha en hemtelefon i Norge..? Som sagt. Fin är den iaf och nu kom den till användning äntligen! 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: