2010-12-17
 14:51:48

Surprise!

Tar en liten paus i soffan några minuter. Har precis ätit lunch, tog mig lite tid att göra tacopaj idag faktiskt! Riktigt fint :) Så nu är jag helt proppmätt!! Jag är glad idag också. Åkte till Ikea och lämnade tillbaka bordet, det var inga problem och fick pengarna tillbaka. Sen tänkte jag, då kan jag ju kolla om det andra bordet har kommit in eller om det står när det ska komma.. Tror ni inte jag blev lite paff när vi ser att det finns inne?! :D Så nu har jag köpt ett bord! Köpte även ett sängbord också, så nu jävlar är nästan alla möbler inköpta! Så nu ska jag pallra mig ur soffan, och fixa färdigt! Hörs lite senare! ♥
Det förra bordet, som nu är bytt.. Visar bilder på det nya senare :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: