2010-12-01
 20:39:15

Styrketräning,

Halloj! Mätt, glad och belåten. Lite trött, men annars leker livet. Fast jag blev sjukt sugen på att ta in katten som satt utanför lägenhetsdörren när jag kom hem från träningen, ville gooosa. Känner mig lite ensam ikväll (buhää), men ska nog lägga mig snart. Är helt slut. Blev ju tidig morgon idag, och igår också iofs. Ska bli riktigt skönt med lite sovmorgon imorgon iaf. Börjar vid tolv! Men funderar på (om jag är tillräckligt pigg) att städa imorgon bitti. Faktiskt. Så sätter nog klockan ändå. Skulle ha behövt städat redan i helgen men pallade inte ta mig tid till det. Och jag hinner nog inte annars i veckan.. Aja, ni vill nog inte läsa mina städtankar.. Hehe, ibland vet jag inte ens vad jag skriver.

Hade sjukt mycket överskottsenergi på träningen idag, men absolut inte för styrketräning. Munnen gick i ett och jag vet inte vad jag höll på med. Allt annat än träna iaf.. Haha. Ibland är jag sjukt konstig.. Jag vet!

Nu ska jag gosa i soffan och tänka på Alfons. Imorgon får jag gosa med honom igen !!!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: