2010-12-17
 08:54:26

Stress, stress,

Haha okej, vi kör ett tredje inlägg på typ fem minuter ;) Idag ska jag iväg hela dagen och greja. Jag har en lång lista på saker som ska göras och handlas.. Sen ikväll är det dags för lite jobbfest! Förhoppningsvis känner jag mig färdig innan det, annars kommer jag känna mig så förbannat stressad. Hinner inte fixa något imorn, eftersom jag jobbar hela dagen. Aja. Det löser sig. Kanske får lite hjälp idag, så det ska nog gå bra :) Hann ju städa klart igår iaf, så kör nog bara en extra gång med dammsugaren sen när jag fått ut all skit som står i hallen nu. Haha, staplade upp all återvinning och sånt som ska slängas idag, ser lite kul ut. Vi hörs lite senare mina vänner! ♥
Och Maja, om vi ses imorgon! Tagga :)






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: