2010-12-05
 09:31:22

Smp,

Var så sjukt trött när jag kom hem igårkväll så jag orkade inte sätta på datorn..
Var ju och spelade cup i växjö igår iaf, och det gick rätt så bra :) Vi vann gruppen obesegrade (kanske man kan skryta lite och säga att vi vann mot två div 1 lag..) och vann kvartsfinalen med 5-0. Sen gick det mindre bra i semin, vi förlorade mot Borgeby (div 1 lag som vann den andra gruppen) och det var hejdå för oss. Men vi var bättre än dom, lyckades bara inte få in bollen och med en minut kvar så sätter dom ett mål.
Men det är så det är ibland!
Åkte direkt in till sporthallen där jag mötte upp Stina och Malin, och det var dags att titta på dansavslutning :)
Sophia dansade lite! Lika duktig som vanligt :)
Man kan ju verkligen inte stå still när man står där och tittar, haha.
Malin och Stina följde med mig hem sen, men vi var så trötta så vi låg i soffan och halvtittade på tvn. Eller jag gjorde iaf, haha. Somnade rätt så fort efter att dom hade stuckit hem. Har sovit skönt som attan iaf, och nu är jag redo för en dag på stan med mina tjejer och sen lite mys med Karin! Kyrkan och gospelkonsert ikväll :)
Ha en fin dag mina vänner! Ut och njut i det sköna vädret !!


Vi i Stockholm, februari -10.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: