2010-12-14
 20:32:41

Skrik och gap,

Okej, nu har jag ont i halsen så nu blir det inte mer sjunga förrän på söndag eftermiddag! Har varit och övat nu i några timmar, förhoppningsvis ska det sitta på söndag! :) Det blir nog fint iaf! Blev så förbannat trött när jag kom hem nu, så nu ligger jag i soffan igen, det är fan livsfarligt att lägga sig här.. Har iaf skruvat ihop bordet nu - ja jag var på Ikea idag och imorgon ska jag dit och lämna tillbaka barbordet. Det är så sjukt ostadigt så det går inte.. Så nu ska jag vänta på ett annat istället, förhoppningsvis kommer det in under nästa vecka, annars får jag vänta två veckor... :( Men det får det vara värt. Har kvar dom fem stolarna jag köpte iaf så vi har ju att sitta på iaf till festen, haha.. Funderar på att ställa in matbordet i vardagsrummet så man har nåt att sitta runt! ;) Jaja.. Tankarna snurrar runt festen nu, och jag måste fixa iordning en massa.. Så nu ska jag dra mig ur soffan och börja med att diska all disk! Sen ska jag ta tag i lite annat! Hörs kanske senareee! Något har hänt med min internetsida
så jag kan inte få fram några bilder ??




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: