2010-12-20
 16:36:00

Skäll,

Usch. Vilken jävla måndag. Glömde mobilen hemma, plus en massa annat. Började vid sju och var sjukt trött. Kan väl vara därför jag glömde halva livet hemma. Det har ringt rätt mycket på jobbet idag, och jag har känt mig sjukt bläig hela dagen (typ ett stort blä) .. Nu kom jag hem iaf, jobbade till halv fyra, sen åkte jag till Ica. Skulle handla lite mjölk och annat, kylskåpet är tomt - var ju tvungen att tömma kylskåpet innan helgen då det skulle fyllas med dricka, hehehe.. När jag svänger in till Ica så stannar jag i den lilla lilla backen, alltså knappt någon lutning alls, för det står en bil framför. När bilen kör bort så står jag kvar. För jag kommer ingenstans. Under snön är det isbana, och där står jag. Så jag får backa tillbaka och ta fart. Haha. Jag kommer upp för den lilla lilla backen, och då finns det ingen ledig parkering. Haha. BRA!

 

Just det, glömde berätta. Två minuter innan jag slutar får jag ett samtal från Wiktor på jobbet "jag har en kund till dig här.." Sånt vill man inte höra. Det betyder att man ska få skäll.

 

Jag svarar "Välkommen till Riksbyggen, det är Åsa Nylander.. "Heeeeeeeeeeej Åsa nylandeeeer..." Jag tänkte, den där rösten känner jag igen. Pappa!  Jag: "fatta vad nervös jag blev nu!" Pappa: "fatta vad nervösa vi har varit! Du har alltid mobilen med dig! (Helt sant, faktiskt) Han fortsätter: Jag hatar att du har flyttat hemifrån...." Haha så gullig. Nu när jag kom hem tog jag fram mobilen, 5 missade samtal och 9 sms. Haha. Det dom hade försökt få tag i mig om hela dagen var om jag ville komma hem och äta middag med familjen ikväll, Lasse (min farbror) kommer hit från Norge idag. Och visst fasen ville jag det!


Jag och min söta farfar i somras! 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: