2010-12-08
 14:47:16

Sjukling,

Vaknade upp för en liten stund sen från min koma. Åkte hem från jobbet vid elva, var helt svimfärdig och hängig i kroppen, sen kom huvudvärk och sånt skit också. Känner mig inte särskilt mycket piggare så ska tillbringa resten av dagen i soffan.
Ringde iaf Telia nyss och fick till slut min kod för att kunna aktivera tvboxen. Det var ju ett jävla projekt. Kom fram fort till första tjejen, men hon kunde inte hjälpa mig och då fick jag vänta tio min.. Sen när jag väl kom fram var hon tvungen att ringa upp min hemtelefon (som jag inte ens har?!) för att bekräfta att det verkligen var jag som ringde. Sen säger hon: du vet att du kan gå in och få koderna via telias hemsida och mina sidor? Jaaa, det vet jag. Men man var tvungen att aktivera via sms till mobilen och då gick inte det eftersom jag inte har en teliatelefon.. SÅ JÄVLA KRÅNGLIGT !! Fick iaf till slut min kod för hon förstod nog att det inte skulle gå på något annat sätt. Haha.
Nu har jag fått igång boxern, det går att välja kanaler och se i menyn vilka program som visas men inte fan ser jag någon bild? Helt kolsvart... Så jävla moget det här alltså.
Ska fortsätta det lilla kriget mot tvn en stund innan jag slänger dosan i väggen, hårt så in i helvete.
Ont i huvet har jag med.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: