2010-12-26
 09:51:41

Piggve,

Fy fan, man är ju överdrivet pigg idag ode... Hade kul igår! Kanske inte blev som vi planerat - kanske för att vi inte hade planerat - men det gjorde inte så mycket. Det sämsta var att vi inte fick tag i en taxi när vi skulle hem så Malin och jag gick hem från stan. Det var så svinigt kallt och vi hade båda bara strumpbyxor. När jag kom hem och la mig i sängen så dunkade det i mina fina röda ben. Riktigt skönt! Tog till slut på mig både mjukisbyxor, tofflor och t-shirt och la mig under täcket. Har tinat upp nu, tog några timmar. Vaknade av ett sms imorse, och kunde inte somna om. Nu ligger jag under täcket i soffan med godisskålen nära till hands och Harry Potter på tvn. Den är med svensk text dock. Skitsegt. Ska snart hoppa in i duschen och piggna till så gott det går. Fotboll och kyrkan står på schemat idag!
Är vi inte vackra?!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: