2010-12-12
 22:31:52

Narnia,

I fredags när jag och Fia satt och kollade på tv så kom Narniareklamen upp, det kommer ju en ny film på bio nu på juldagen. När vi började prata om det så fattade jag att jag nog hade missat nåt. Jag var nämligen helt säker på att det här var tvåan som kom nu och Fia tjaffsade om att det var trean, så jag tar kaxigt upp min telefon och ska kolla upp vem som har rätt och visst fan hade hon de.. Den andra filmen kom 2008! Haha. Det här har jag helt missat! Så jag tog datorn och laddade hem både den första och andra filmen. Älskar den första så nu så fort jag har tid så ska jag sätta mig och kolla igenom båda två, och sen ska jag se den tredje på bio :) Redan bestämt!
Där finns det ingen tvekan iaf!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: