2010-12-06
 21:50:05

Någon fyller visst år,

Lilla mamsen hade visst födelsedag idag. Jag hoppas hon för en liten stund trodde att vi hade glömt att fira henne, ingen i familjen hade nämnt något alls.. Sen tar pappa med henne i bilen och kör in till stan och bowlinghallen, där jag och Simon möter upp dom. Vi får mumsa på grillbuffé (som faktiskt är mycket godare än man tror för ett sånt "enkelt" ställe) och spela en omgång bowling! Mamma har tjatat sen deras Gran Canarie resa att vi ska spela med familjen. Hon försökte ju få oss att göra det senast när Johan var hemma, men han kunde visst inte gå då så gick inget vidare ;) Hehehe. Så nu blev hon överraskad big time, och blev jätteglad! :) Johan får vara med nästa gång!
Jag är nöjd iaf, mitt mål var att slå Simon och det gjorde jag!


Grattis mamsen! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: