2010-12-12
 17:38:56

Luciatåg,

Sitter vid datorn hemma hos mamma och pappa. Alfons hittade hit väldigt fort så nu har jag ena armen fast under hans lilla huvud. Myyys :) Luciatåget gick jättebra, ungarna var för söta.. Haha. Under övningen vände dom sig om helt och stod och glodde på en under hela låtarna, trodde nog att vi var från en annan planet. Såg ungefär så ut på deras ansiktsuttryck iaf. Haha. Vi diggade killen som hade luciakrona mest, han var nog rätt nöjd också.. Hehe. Nu ska vi snart (när travet är slut) börja lasta in tvbänken i bilen och köra in den till mig. Jag hoppas jag kan få lite hjälp av mamma så jag hinner klart med allt ikväll. Vi har träning ikväll på Malkars också, men vetisjuttsingen om jag ska träna faktiskt. Känner mig inte helt tiptop efter sjukdom förra veckan och cupen igår. Var nog inget vidare att jag spelade egentligen, men vem kan motstå? :) Har lite problem med magkramperna idag igen, så jag tror det blir vila i soffan ikväll. Men det är ju inte så många träningar just nu så hade vart gutt att vara på dom som är.. Och nästa helg kan jag ju inte. Gah. Får träna tusan hemma i veckan istället! Nu ska jag ner och beundra vårt nymålade/tapetserade vardagsrum.. Hehe, mamma är sååå nöjd..
Hörs senare, med lite bilder hoppas jag :)


Glad lucia på er eller vad man nu säger :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: