2010-12-07
 21:55:40

Lite lugnare,

Med hjälp av soffmys och House har jag nu lugnat ner mig lite.. Får nog ta hit pappa imorn för att få igång kanalerna. Jag vågar inte ens testa igen om det skulle gå åt helvete igen, för då slänger jag dosan i golvet.
Det är iaf riktigt gutt att kunna ha datorn överallt i lägenheten nu. Just nu gör den mig sällskap i soffan.. :) När jag fått igång kanalerna så är det bara en sak som saknas i teknisk väg och det är en kabel så jag kan koppla datorn till tvn. Kan vara skönt så man kan kolla på filmerna som jag har i datorn på tvn, och få lite bättre
ljud på musik och annat. Det behövs till festnen nu iaf :)
Efter House ska jag nog bädda ner mig i sängen med en ny bok. Läste ut den andra igår.. Det är riktigt mysigt att läsa lite innan man somnar! Länge sen jag gjorde det men nu är det ett måste varje kväll innan jag kan somna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: