2010-12-10
 22:06:48

Ladda,

Godkväll! (Precis samtidigt som nyhetstjejen på tv!) Sjukt! Haha..
Sofie åkte precis hem, vi har haft en myskväll med tacos, godis, Idol och massa prat! Alltid lika mysigt :) Nu har vi påbörjat laddningen inför cupen imorn på egna håll. Jag ska försöka hålla mig vaken till utröstningen, sen blir det sovtajm! Riktigt skönt att det inte är samling förrän halv tio imorn iaf! Så det blir lite sovmorgon, till skillnad från förra helgen, 07.00 i Lindsdal! Det kommer kännas som himmelriket imorn! ;) Sen blir det två timmars bussresa till Värnamo och första matchen spelas inte förrän ett, så det blir en rätt så soft förmiddag. Har försökt Fia att ta med lite filmer, men hon lär ju glömma! Haha. Jag ska iaf ta med mig kudden, en laddad mobil och hörlurarna så jag kan lyssna på musik och vila. Jag behöver det känner jag. Kroppen är helt slut, och om jag ska orka spela lite imorn så måste jag piggna till lite.. Glömmer alltid bort att mobilblogga när jag är iväg sådär, eller iofs alltid, men ska försöka komma ihåg att uppdatera er lite! :) Hoppas allt är bra! ♥


Haha, Fia och jag på lagfesten senast!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: