2010-12-25
 11:01:50

Jul x 2

Guten morgen!

Har precis dragit mig ur sängen, gjorde iordning frukost och la mig i soffan. Haha. Pigg tjej! Ska iaf snart ta tag i mitt liv och städa här. Börjar se lite granna förjävligt ut och imorgon hinner jag inte.. Kul juldag!

 

Ska iaf fira jul idag med. Eftersom vi bara var typ halva familjen igår och resten kommer idag så bestämde vi oss för att vara lite annorlunda och vänta med julklapparna igår. Så idag ska vi få se vad som gömmer sig under granen! Blir ju mycket längre jul när man gör så, kom vi på.. Två dagar istället för en :) Vi hade iaf jättemysigt igår! God mat och mys med familjen. Kantorn som skulle spela i Hossmo kyrka vid fem kunde inte komma dit, hon bor på öland och där var det ju kaos, så Simon fick hoppa in och tog med mig och Lovisa. Så vi sjöng några låtar. Det gick jättebra, trots noll övning, haha :) Sen var vi i kyrkan på midnattsmässan igår också, Stina, Malin och jag. Alltid lika mysigt. Kom hem runt halv ett och somnade rätt fort. Nehe, nu är det nog dags att börja städa så jag kan åka ut till Smedby sen! Hörssss ♥

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: