2010-12-28
 18:40:34

Ibland så,

Ibland är man rätt så bra faktiskt. Eller bra och bra. Flitig! Var helt slut när jag åkte från jobbet, men när jag kom hem och såg högen med julklapparna bara stå i hallen så fick jag nog. Tog tag i det, började diska, skriva handlingslista, har påbörjat med maten, och bäst av allt: tagit tag i räkningarna.. Var inte många denna månaden, men jag satte mig ner och har nu organiserat upp ett litet system för att veta hur mycket pengar som går åt varje månad :) Hoppas bara att jag kan fortsätta fylla i det hela tiden, haha. Men det ska nog gå bra :)

Tar en liten paus i mitt fixande medans potatisen kokar, ska snart fortsätta med resten av middagen.. Jag ska njuta av en lugn kväll och ska fasen lägga mig tidigt ikväll. Intalar mig det varje kväll men det blir aldrig så. Men nu jävlar :) Måste bli lite pigg snart!

 

Haha matvraket Åsa!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: