2010-12-15
 18:44:31

Hdmi, scart, rca, dvi, s-vhs eller s-video??

En av sakerna som finns på listan att göra är att köpa en sladd så man kan koppla datorn till tvn! Det här har jag sagt att jag ska köpa sen jag flyttade in i lägenheten, eller egentligen långt innan det också. Men jag kan ju inget! Varje gång jag nu står och tittar på hyllorna så finns det ju tusen olika alternativ och jag glömmer ju kolla inför varje gång vad jag ska ha för nåt. Hur ska man veta vad det ska vara? Gick in på en hemsida nu och försökte läsa, men jag fattar ju inte hälften av vad som står där. Så nu känner jag att jag börjar bli lite förbannad igen. Varför kan ingen skriva lite mer tjejvänligt hur man ska göra?!
Det är inte så enkelt om man är ensam! Tänk på oooooooss !!!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: