2010-12-06
 06:58:06

Grannar vet allt,

Godmorgon! Sitter på plats, allt är redo för att börja jobba. Tycker det är så skönt att hinna sätta sig och ta det lugnt en stund innan man ska börja svara. Jag är trött idag igen. Känns som att jag aldrig hinner sova ikapp. Men på torsdag börjar jag inte förrän tolv så då ska jag banne mig sova.
Vaknade vid ett inatt av att någon knackade på dörren. Fast jag vet inte om det var till min dörr eller nere i entren, det hörs ju rätt bra när det är knäpptyst annars..
Fick iaf för mig att någon av grannarna (på något sjukt sätt) visste att jag skulle börja jobba vid sju, och knackade på för att jag hade försovit mig. Så jag slängde mig på telefonen och insåg då att klockan var ett. Och på den sekunden hann jag ju nästan bli pigg, så jag låg vaken en liten stund..
Hur sjukt är det inte när man tror att man har försovit sig när man sovit typ två timmar??
Borde inte kroppen liksom inse det?





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: