2010-12-05
 21:22:19

Full fart framåt,

Har hunnit med mycket mysigt idag. Det blev stan en runda med Alex, Malin och Stina. Det blev en lång fika på Nilssons, så sjukt mysigt att sitta inne när det snöar ute! :) Fia gick förbi och kom upp en stund också.
Försökte hitta ett par inomhusskor till fotbollen men jag orkade inte leta så värst intensivt, hehe, så jag får ta det någon dag i veckan! Måste ha nya inför nästa helg,
för jag glider runt på planen som bambi på hal is. Det går inget vidare..
Hämtade sen upp Karin för lite mys hemma hos mig, med massa prat som vanligt :) Det är aldrig fel!
Sen blev det kyrkan, och mys hemma i Smedby med palt med föräldrarna. Fick med mig en liten lunchlåda till imorgon också, riktigt fint! :) Hemma nu och jag ska sova. Eller ska byta om till myskläder, torka bort smink och göra mig redo för sängen iaf. Men blir nog Beck en stund till. Fast inte lika spännande som det brukar vara. Jag kan ju se en film flera gånger innan jag kommer ihåg slutet men den här kommer jag faktiskt ihåg.
Bra iofs så jag slipper hålla mig vaken hela, haha ;)
Blä, hinner inte med några roliga blogginlägg, eller har inte energin för det. Så nu får ni sitta och läsa mina tråkiga igen. Haha. Stackars.. Imorn är det dags för jobb igen. 7-15.30. Yeaay...


Underbar bild från underbar Egyptenresa med min underbara Karin!


Markusalma

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!



PUBLICERAT: 2011-03-10, 13:03:56 | URL: http://markusalma.blog13.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: