2010-12-16
 23:14:54

Du,

Tänkte skriva ett kul inlägg innan. Kände att jag hade det på gång. Men sen hände det nåt, jag vet inte. Tror det var när jag kollade på Hellenius hörna och Sara Dawn Finer sjöng sin jullåt. Jag blev helt tagen (inte för att det var så bra, eller det var det väl, men det var nog inte det, helt tagen blev jag iaf) och ledsen (??!) ... Fattar inte riktigt vad som hände. Men deppig blev jag och nu ligger jag här. Inte har jag då skrivit något roligt inlägg och nu orkar jag inte tänka. Som ni kanske märker.. Aja. Flummigt inlägg. Vissa dagar orkar jag bara inte med känslorna och då tänker jag: vart är du när jag behöver dig? Inte är du här iaf. Och det suger.. Typ det jag ville säga idag. Hej och hå, vi hörs imorgon. Nu ska jag deppa i min säng. All aloneeeee...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: