2010-12-30
 21:18:33

Colorama cup,

Godkväll!

Dagen har gått jäkligt fort.. Jobbade till halv fem, sen direkt ut till bilen och hämta upp två små lagkamrater och köra ut mot träningen. Träningen gick inget vidare faktiskt. Fick svinont i knät och valde att vila sista halvtimmen, så det inte blir värre till imorn. Hoppas verkligen det ska gå bra ändå imorn! Ska smörja in det med liniment och värma upp ordentligt. Sen glömmer man det :) När jag kom hem fick jag panik för att det såg förjävligt ut här så ställde mig och diskade, städade, lagade mat (till ikväll och imorn), packade till cupen imorn och till kvällen. Tog en dusch och nu har jag blåst håret och ska snart fixa det. Ser ju förjävligt ut :) Blir nog sömn sen, blir inte så jättetidigt imorgon men känns som att det inte kommer bli så mycket sömn i helgen så man får passa på!

 

Har ni inget för er imorgon mellan 10-15 så tycker jag att ni ska komma förbi Kalmar sporthall och heja fram Lindsdals herr och damlag! :)



Imorn höjer vi bucklan tjejer! 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: